Oj

Rackarns, jag hade inte tänkt vakna halv 2 idag. Fast jag somnade ju efter 5.. Men jag har inte dåligt samvete eftersom jag bara vaknat 2 ggr och somnat om direkt efter! Så jag har fått sömn i löpande timmar inatt :) Vaknade av att Jacob ringde, han hade skickat massa sms (vilket jag brukar vakna av oftast, är otroligt lättväckt ibland) så det va tur! Annars hade jag väl sovit till 4.

Jacob skrev att nu har han sålt bilen, men det återstår väl att se. Fast jag hoppas, är less på att åka bil utan cd. Om den då iallafall hade en radio! :P

Nej nu ska jag ta och städa lite, eller iallafall tvätta. Har massa massa tvätt och inga rena kläder alls. Sen ska jag försöka rensa skit på datorn. Hoppas jag får den externa hårddisken i julklapp, då kan jag formatera om och då kanske allt går lite snabbare:) Tjing!


BF3A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0