Se på fan

Jag fick faktiskt sova en natt efter mitt klago inlägg. Visserligen tog det tid innan jag blev trött och somnade men när jag väl somnat så sov jag länge och vaknade bara en gång. Men kände att jag skull få äta upp det, och det fick jag. Har inte sovit bra sen dess.

Det är så jobbigt för vi har inte gjort nåt i helgen! Jacob sålde sin bil i fredags och känns som att livet har stannat upp haha. Nä men det gör faktiskt det.. Vi har bara legat på soffan eller i sängen och igår kände jag att jag ville göra nåt! Va så less på att bara ligga, men samtidigt är man för trött då man inte sover bra.. Blir som en ond cirkel det där..

Nåja, till nåt annat. Behöver ju inte klaga hela tiden!
Jacob sålde sin bil i fredags till en tjej som flög till Lule från Stockholm. Vi mötte upp henne i Aborrträsk men dom va sena så vi va i metropolet Arvidsjaur och käka på bebis soffor. Är inte avundsjuk på henne som fick köra den själv hem till Stockholm. Då hon skull starta så låg hon på tutan, och det börja tuta, och hon snabb som attan "Varför går tutan igång??!" Hähä :P

Men sen har det inte hänt nåt mer. Är kvar i Malå än men måste hem senast torsdag om jag inte ska in på möte på AMS tidigare. Idag ska jag bygga ihop en modellbil. En Camaro. Sen ska jag springa. Och försöka hålla mig vaken tills ikväll.

10 månade har jag och Jacob varit tillsammans idag. Undra varför man håller koll? :P Men det är kul på sitt egna lilla sätt :) Nu ska jag läsa bloggar. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0