Snälla

Finns det någon i detta avlånga land som har ett tips på vad man kan göra då man inte kan sova?
Nu tänker jag inte på att man kan se tv eller sätta sig vid datorn utan när man ligger i sängen och är så trött att man känner att man kan somna men inte gör det? När man legat och blundat i över en timme?

Jag är så less så jag vill spy och gråta. Fastän jag kan bli så trött att ögonen faller ihop när man kan se film så somnar jag aldrig. Blev väl kanske 2 timmars sömn inatt. När Jacob for vid halv 7 orkade jag inte ligga kvar och försöka sova.

Min ögon gör ont när jag blinkar :( Usch så glad jag skulle bli om jag fick sova 7 timmar i sträck en natt..
HELP ME!!


Kommentarer
Postat av: sanna

Godmorgon=)

Allt bra med dig idag?

2009-12-11 @ 08:30:15
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Elin

far på vårdcentralen då du kommer hem och prata med någon!

2009-12-11 @ 10:22:27
URL: http://tjenafan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0