Aj aj aj

det bultar och det bankar. Ja, i mitt hjärta men i min rygg också. När jag gick ut från jobbet igår halkade jag, men ramlade inte utan lyckades "fånga upp mig" med ryggen. Enda som sög va att jag bar på min supertunga väska så jag knäckte till ryggen så det bara sjöng om det. Vaknade inatt av världens smärta så idag är jag hemma.
Är på g med en brakförkylning också.

Ikväll ska jag ändå följa Bella på skidtävling (?!) i Drängsmark. Mest bara för att uppleva the old times =)

Till helgen blir det Malå på fredag, och Btk på lördag.

Har ju som sagt bil i veckan. Gick bra att köra från Malå igår morse, enda som va jobbigt va att det blev varmt i bilen då jag kom till Ursviken =P Men jag är glad att jag iallafall kan ta mig någonstans nu. Tack för lånet Jacob, du är bäst =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0