Är det efterfest på eran balkong?

Har lyssnat på den låten på jobbet nu i tusen år.

Blev en rolig helg. I fredags va jag hos Elin en stund, vi fes och såg tv sen for jag hem och bara tog de lungt.
I lördags så kom Elin på kl 8 på kvällen att vi skulle fara till Storuman för hon skulle träffa nån karl. Sagt och gjort, vi plockade upp Jacob i Malånäs sen kom vi fram vid 12 i Stensele.

Blev några öl och någon grogg, sådär alldeles lagom =)
Och myspys =)

Jobbigt att köra hem igår, hamnade baki en plogbil som körde 40 och gick inte köra om. Men vi tog oss hem tillslut, även om jag hade panik nästan hela vägen =P


I veckan händer nog inget speciellt. Ska till Btk ikväll och hämta mina sista grejer. Skönt.
Till helgen blir det södra Malånäs =)


"Du Johan, Åsa säger att jag har kangelbär i skägget, kan du kolla efter?"
"Ser ut som att du har halva morsans fitta i ansiktet. Följde den med vid förlossningen?"
- Johan min chef
(Jag älskar mitt jobb!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0