Blä

Skit morron. Första bussen kom aldrig, å den andra åkte för fort. Så nu sitter ja här och väntar på 20 i 12 bussen. Måste in på banken också och fixa kontoutdrag och lär väl vara en jävla bibba som är på banken just nu..

Aja shit happends. Sölade ner hela köket med vitlökssås också.
Så nu är dynorna på stolen fläckiga =(

Övrigt så hatar jag kylan just nu. Sitter och fryser så de int går dit en till.
Får se om det blir Malå till helgen =)



Nejeeee, nu ska jag göra mig klar. Hade gärna stannat hemma, mina ögon skriker SÖMN!!
Jaaasi saan, åsså saan int nå maar den dan.

J.L =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan ju inte ens stava rätt... ?

2009-02-17 @ 19:34:49
Postat av: Anonym

vad spelar det för roll? hon kan lära sig.

du är ful, vad ska du göra åt det?

2009-02-20 @ 17:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0