Bööh

Trött som vanligt. Känner verkligen inte för att sitta här. Men lutar åt att det blir min sista vecka nästa vecka... Tråkigt men vafan, inte så mycke mer och göra åt det. Fungerar nog bättre på en support =)



Jag saknar Mr Bassman... Vill fara till Lycksele och mysa =)
Men blir nog Malå i helgen iallafall. Om inte han sålt Compakten ska jag få låna den hem och köra ihjäl mig =) Det blir skoj!

Mina tankar går idag till Johan & Peter, vet inte hur läget är men hoppas det blir bra.



Satans jävul va kallt det är ute. Även om det bara är -22 så är luften så rå så det känns som -32 =S Trodde jag skulle frysa ihjäl när jag skulle in me nå papper mitt på stan.

Är jävligt less på alla anonyma kommentarer som kommer. Varför inte bara stå för vad man säger?
Nä nu ska jag fortsätta jobba lite, harne HOOJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0