Det är över nu

Eller ja, helgen är över.

I fredags blev det Malå, eller Malånäs rättare sagt. Blev väl kanske någon öl för mycket som vanligt :)
Åkte Compakt och sjöng, så blev det lite myspys också :]
Dagen efter va jag halvdöd.

Bil hem till Petra och Petiknäs. Sen åkte jag och Elin med henne till stan. Öppnade öl nr 1 för kvällen då, men den tog fan tid att få ner =P Så hem till Bella, dusha av sig den gamla fyllan och sminka dit den nya.
Mkt trevlig förfest! :) Sen drog vi på Kalles, sen blev det efterfest hos Cissi.

Där lyckades jag somna i en fotölj med en öl i handen, och jag brukar aldrig somna.
När vi väl skulle sova så låg jag och kackla i tusen år tills jag somnade mitt i en mening. Stackars Cissi!

Sov i stan inatt med.
Idag när jag gick till jobbet så vek sig mina ben i en nedförsbacke och jag kanade på mina knän haha!

Nu sitter jag på jobbet med en kopp varm choklad och lyssnar på ACDC.
Dags att börja ringa nu puss hejs!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, ja borde typ bli korad som Englands hjälte som vågade mig ut!;) OCH överlevde :P



Du skulle ha sett hur mkt folk de var ute idag,

snön har som försvunnit.

DEt var folk ÖVERALLT!

Alla har ju hållit sig inne i två dagar, så affärerna var SMOCKADE med folk!

Haha, kan inte annat än å skratta!

2009-02-04 @ 12:37:21
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0