Hela veckan väntar jag

på lörda, lörda igen.
Torgny Merlins - Snart är det lördag igen.
Men idag är det ju fredag! Och inte illa pinkat det heller. Ska till Malå efter jobbet =) Har shoppat lite öl om det skulle bli som förra helgen, annars får jag väl spara dom till Jontes 20års/inflyttningsfest nästa helg.

Trött trött trött som vanligt. Måste börja lägga mig tidigare.
Har iaf pratat med så många åkare och folk som har entreprenader som ska bjuda på pilsner på Power Meet att jag kommer inte behöva shoppa nåt eget öl =P
En från Enköping skulle bjuda mig på en sväng i sin Plymouth Cuda också ;)


Måste prova bara för att! Bara ingen ser mig =P
Utmaning!
Testa detta om ni törs!

Skriv ditt namn med lillfingret: åsa
Skriv ditt namn med armbågen: ´¨´swa
Skriv ditt namn med pannan: åp+
Skriv ditt namn med tårna: åsa
Skriv ditt namn med näsan: å+swqa
Skriv ditt namn med hakan: öåäzz

hähähää, borde prova efter några öl.

nu ska jag fortsätta jobba lite! hejdåååå





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0