Jaså!

Igår va jag på skidtävling med Bella hähä. Vi skulle servera korv ( vi ställer upp för bynn! =). Då funkade inte plattan så Compakten fick agera Korv Express igår. Körde korvar hit och dit, vilket korvkalas de hade blivit om vi hade krockat!

Men det var en trevlig kväll, kul att umgås i Drängsmark med Bella like the old times =)


Ont i huvet som satan, tror jag ska fara till Elin och vila huvudet vid lunch och får se om det blir någon tripp till Btk ikväll.
Blir utan jobb till veckan, men jag har iaf gett det här en chans. Funkar nog bättre på en support =) Känner ingen "panik" nu när jag bor hemma, har inga räkningar direkt men klart jag vill kunna stå på egna ben och flytta hemifrån.
Bara söka söka söka!

Va smetigt ute idag, höll på att åka rätt fram i rondellen norr imorse.
Tur att jag är mästerköraren i stövlar då hähä!

Hoppas min plan till helgen funkar. Malå på fredag, sova där och myspys med Jacob, stan på lördan, fest hos Jonte. Sova någerst? Sen kanske Isabelle sover hos mig till på måndag och vi kör till Malå på måndan.
Men mina planer har en tendens att spricka hähä.

Gött mos på er!


Bonnatwist, bonnatwist
Här dansar böndera bonnatwist



Jag och Mr Andersson =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0