Körv

AAAH jag är så trött idag! Mina tidiga kvällar blir aldrig tidiga, dags att styra upp det här. Mina ögon skulle kunna falla ihop när som helst och jag skulle sova såååå gott. Men men, får väl stå ut.

Igår va jag i Btk och hämtade mina sista grejer. Barro & Bella följde med som sällskap, tack brudar!
Det känns så skönt nu, så otroligt skönt. Behöver aldrig har nåt med Emanuel att göra igen. Eller ja, är vissa saker som ska fraktas till Btk men är inget som det brinner om.

I feel so much better
Now that you're gone forever


Snart sommar och cruising! =D Satt och lyssna på Sabaton med Primo Victoria, tänkte på Anderssons Cadillac när vi krämade på den i somras =) Så bort med snön nu när jag ändå inte har nån skoter och fram med sommar, pilsner, rock n roll och jänkare!



J =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jaaah, tur du är bra ! :P

eller ? ;)

2009-02-10 @ 18:06:33
Postat av: Barro

HEHE, ja de var ju en rätt rolig färd endå!



jag är lite småsugen på sommar jag med, eller de kan få vara så här i typ två veckor till, sen en morgon när man vaknar är all snö borta och de är varmt och grönt!



love you:)

2009-02-11 @ 12:25:55
URL: http://barrsos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0