Mammas nya kille

måste vara världens bästa radioprogram. Har äntligen fått hem 28 avsnitt från 2006, klippt utan all musik som brukar va :) Så nu har jag lite och lyssna på!


Blev Btk igår iallafall. Jag och Elin satt hos Emanuel och pratade med han ett bra tag. Kändes skönt att inte behöva skrika på varandra hehe. Och jag älskar att ha rätt =D
Efter det drog vi till Jonte och Sarah i deras hus där det bjöds på fika eftersom Jonte fyller 20 år idag, grattis gammbög =)
Åkte Jontes Caprice en sväng, satt hos familjen G en stund, drog BTK raggen med Compakten sen for vi hem.
Va gode trött, men det va en trevlig dag iaf.

Hemma idag, mitt huvud sprängs.

Sista dagen på jobbet imorrn, sen Malå på kvällen.
Bjuder på bilder från igår, vi hörs!

Jacobs vrålåk jag kör nu ;)



Söt Elin ;)



Gött mos


Jontes Caprice



Grattis Jonte 20 år! Slit dom med hälsan ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

där ser man! ;) iofs skriver man ju inte om så intressanta saker alla gånger men, höhö :P

2009-02-26 @ 14:29:32
Postat av: fia

nejmen nedrans, de där var ju från mig :)

2009-02-26 @ 14:29:52
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: Maria

japp öronen har trillat av :) inte hela då men hon har kanske en cm kvar så dom ser väldigt avrundade ut.. :) men hon är jättesöt i dom .

hade gött

2009-02-28 @ 12:46:24
URL: http://inkheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0