Pepp

Tvärpratade med Staffan om vad vi ska hitta på till min, Staffans och Lappens födelsedag. Vi slog ju som sagt ihop våra födelsedagar förra året och firade den på Anderstorp med en massa massa folk. Lätt bästa festen i mitt liv! Tyckte dock synd om dom som fick städa, men i år får vi styra upp det här bättre och hyra ett ställe någonstans.
Staffan pratade om tomte tema. Jag är på! Tänk så kul med en massa fulla tomtar i Augusti? =)

Slö dag på jobbet, är som vanligt så trött att det inte går dit en till.

But how do I feel this good sober? När jag hör den låttexten vilket man gör cirkus 5842 gånger om dagen för vi lyssnar på radio, då brukar jag känna igen mig. Mest med tanke på hur jävulska dåligt jag mådde i December och Januari. Det är så hemskt när man skjuter undan problemen. Jag mådde så jävulska mycket bättre om jag va full, själv eller på fest det spelar ingen roll.
Men nu mår jag bra =) Med mycket stöd från världens bästa vänner, och att jag träffat en ny =) En som gillar mig precis som den jag är, och gillar samma saker som mig. Det är därför I feel this good sober =)

Nä, tacka fan för mina vänner. Jag har verkligen världens bästa!
Skulle inte byta bort er mot allt guld i världen, så ta åt er. Ingen nämnd, ingen glömd =)

Tänkte passa på att lägga in låttexten Skumdum - Ni som stannat kvar, eftersom den stämmer så bra in på precis hur jag mådde, och på hur BÄST mina vänner är!

Alla gånger som jag känt mig låg och undrat om det igentligen 
finns någon mening med det motgångar (jag ständigt
drabbas av). Alla gånger som jag suttit själv och förbannat
livets kval svurit över alla orättvisor (som jag ständigt drabbas av).
Det är då och bara då som jag verkligen förstår.

REF:
Och jag tackar alla er som står där brevid när livet
känns som svårast och inget går min väg. För det är då
som jag förstår att det enda som betyder nått är vännerna
jag har ni som alltid stannat kvar.


Alla gånger som jag känt mig värdelös och undrat om jag
överhuvudtaget har nått värde (nått som gör just mig unik).
Alla gånger som jag misströstar och inte finner ro inte finner trygghet
i mig själv (och saknar eget mod). Det är då
och bara då som jag verkligen förstår.



Kommentarer
Postat av: Giti

Jag e lätt på ett tomte tema. :D

2009-02-20 @ 00:08:00
Postat av: fia

Haha, ja tänk vad folk ska undra varför det springer omkring massa tomtar mitt i sommarn :P

2009-02-20 @ 09:49:36
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0