Dansbandskampen?

Va? Vad har jag missat?
Laddade hem skivan idag, den va ju kanon! Blir nog att boka en biljett och se Larz Kristerz i Folkparken i April nån gång.

Är så mycket på g känns det som, och jag hoppas verkligen jag har råd med allt jag vill göra. Skoter vm i Malå, Beach Boys i Pite, Power Meet och kanske Classic Car Week. Så vill jag ju köpa bil och ha råd att skämma bort mig själv också..
Kanske borde börja spela på lotto?

Less på allt jävla tjafs, ska bli så jävla skönt när allt är över.
Hasse verkar då trivas här iallafall. Även om han är okastrerad och våran kisse är det så har dom inte bråkat alls. Kisse har fräst men inget mer, hoppas det förblir så! Fast Hasse har haft dålig mage =S

Önskar jag hade plats med mina saker här, men det blir tajt. Har noll koll på vars nånting är.
Önskas: Tv kontroll! Pappa har tydligen en boxer jag kan få ta. Är less på att glo på datorn hela tiden.


Nä nu ska jag hoppa i dushen sen sova. Fast det blir aldrig så, men man kan ju försöka iallafall.
Annars ska jag lägga in gamla bild
Tjing!


Superstar at the gay bar



Kommentarer
Postat av: emsan

det är lady gaga - pokerface

flyttat hem till cheese eller vars bor du? =)

2009-01-27 @ 16:20:17
URL: http://emelieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0