Friens will be friends

Vill ni veta en sak?
Jo, jag har världens bästa vänner. Under den här månaden har alla ställt upp, i tid och otid. Även om jag tackat nej ibland att umgås, så har folk iallafall frågat. Jag har verkligen världens bästa vänner, inget kan klå dom!


och till DIG: Inte ens en månad hann det gå.
Ingen människa har någonsin svikit mig så hårt. Det är jobbigt men jag önskar att jag ALDRIG mött dig...


Friends will be friends,
When you're in need of love they give you care and attention,
Friends will be friends,
When you're through with life and all hope is lost,
Hold out your hand cos friends will be friends (right till the end)

Kommentarer
Postat av: em

comhem søg, fast norge suger typ mer! får se hur lønge jag blir hør. har emanuel ny tjej eller vad har hønt? puss

2009-01-09 @ 14:47:51
URL: http://emelieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0