Hela veckan väntar jag

på lördag, lördag igen.

Nej, inte nu. Är faktiskt less efter helgens kalas även om det var kul. I fredags blev det bilåkning med Elin, Petra och Isabelle och Elina som chaufför. Vi va till Btk en sväng och kändes rätt stelt när vi tågade in där men sen braka ju festen lös och det var skoj! Sen till stan och vimla runt. Sen åkte vi Mercedes w116 (eller vi och vi, jag och Isabelle för dom andra gav upp!) uppför och nerför vitbergsbacken flera gånger.

Varför? Vet inte. Sen for vi hem och sov. Dagen efter va de bara in på bolaget och handla en platta öl för Sarah hade tvinga oss att supa. Gick trögt för min del men Isabelle va rätt körd. Då blev det 190 sen åka Compakt en sväng. Bära in gris Isabelle till mitt rum haha!

Idag började jag på mitt nya jobb och det verkar kul, bara man får in en fot i det här med att sälja och bli kompis med kunderna. Men det ska nog lösa sig, om inte så kanske jag lyckas jobba ihop nog mycket pengar till en bil och då har jag ju en klar fördel om jag vill söka jobb!

Men jag hatade inte stället första dagen som jag gjorde med Xzakt, det här ska nog bli bra!


Håller på att annonsera ut krom till en Merca w123 som jag gett Emanuel men jag ska ta igen allt jag gett han och sälja. Kände inte riktigt för att han skulle få ha kvar det..


En annan läskig grej är att någon är inne på min lunar varje dag, kollar mina bilder och sen raderar sin användare. Har vart så ända sen i November. Det är creepy och jag undrar vem fan de kan vara!

Nä nu ska jag äta nåt sen sova. Vaknade 4 imorse och va inte så glad över det, hade gärna sovit till 6 iallafall.
Hej då!


Sliten krigare!

Kommentarer
Postat av: emsan

Okej? Va heter hon då? Ja de är bra, friska tag gumman! Boys are crap.

2009-01-20 @ 18:01:34
URL: http://emelieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0