I never thought I needed help before

Thought that I could get by - by myself.
Now I know I just can't take it any more.
And with a humble heart, on bended knee,
I'm beggin' You please for help


Åh, jag måste ta och samla ihop mig själv och mina tusen tankar och känslor överallt. Vad gör jag igentligen? Jag har supit bort hela December och början på Januari. Dags att styra upp det här?
Jag önskar att min mormor var här. Den kvinnan hade många förluster i sitt liv, men hon lyckades leva med dom eftersom hon hade en stark tro på Gud..
Jag tror hon nog skulle kunnat hjälpa mig just nu..

Så fort jag börjar må bra så kommer nåt ivägen och jag är tillbaka på ruta ett.
Och denna ÅNGEST!! Har ångest över allt, hela tiden. Vet inte varför men börjar fan bli jobbigt nu.

En rolig sak va iallafall nyårs, då jag och Isabelle hade potatissalladkrig vid 04:30 på morron och sen halkade vi omkring i det.


Imorrn ska väl julen bort? Hoppas då fan de, har haft noll jul i år.
Usch, tråkigt och värdelöst liv.

Kommentarer
Postat av: emsan

vet du har de jobbigt gumman men de kan bara bli bättre, ryck upp dig. du orkar.



jag kommer sticka till norge ett par månader, ta hand om dig babe! Puss!

2009-01-06 @ 13:36:29
URL: http://emelieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0