Neej

Skitdag! Började med att jag fick utslag igår på typ hela kroppen. Idag när ja vaknade va dom ännu värre =( Dessutom försov jag mig, vaknade halv 9 då jag börjar igentligen! Ringde snabbt som attan och sa att jag inte kunde komma för jag måste verkligen kolla upp dom här utslagen!

Stängde av väckarklockan i sömnen. Somnade väl kanske 4 eller 5 inatt och skulle upp 6. Vaknade av att det kliade som fan, överallt!

Inte bra att börja första veckan på sitt nya jobb såhär =( Väntar på att nån sjuk grej ska ringa upp men dom skulle ringt för en timme sen. Hoppas bara jag inte är allergisk, för jag fick ju dom här när jag börja på Freja..

Mina fingrar är svullna och det kliar mellan dom, fan drygt.
Tror jag ska ringa igen nu, blir tokig på allt kliande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0