Oj

vad mycke som hänt de senaste dagarna men jag kan berätta 2 saker: jag har fått JOBB och jag har börjat gå vidare. Grinade hela dagen igår, sen slutade jag och insåg att jag behöver inte dig? Jag är fan värd nån annan, du är ändå inte samma person som jag kände.

Så nu är det dags att styra upp livet med jobb. Inte världens roligaste men det är pengar iallafall!

Jag har en plan, timad och klar in i minsta detalj. eller ja, nästan.

Gamm Isabelle kör hit sin slitna 240destroyer idag, jag far in till stan. Sen far vi på bolaget och shoppar brännvin för i helgen. Sen stannar vi i stan och busar med Robbelibobban och plågar 240destroyer. Sen åker vi hit, ser en dålig film, äter prupp och sover.
Freda åka in till stan, virra runt, möter Elin och Petra, åka bil, supa, hillbilly, lyssna på Eddie, grisa, fara hem eller alternativt hitta ett tält att slå upp!

Som sagt fest imorrn till minne av Eddie Meduza som lämnade oss för exakt 7 år sen imorrn.

Nu ska jag äta gammfrukost sen städa upp här lite så vi ryms 2 st. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0