Oj

Avskeds fest ikväll för Peji, han far in i lumpen. Imorrn avskedsfest för Natta, hon flyttar till Sundsvall. Blir många hejdå! Men det ska nog bli bra. Har en arbetsintervju på tisdag, världens skitjobb men ska försöka jobba kvar så länge jag kan och sen köpa BIL!! Underlättar en jävla massa om man då har en bil, utan det är ju körkortet värdelöst.

Och jag överlevde våran 2års dag, och även dagen efter. Otroligt nog, trodde inte jag skulle göra det.
Mest för att jag inte orkar tänka längre. Eller, jag har nog supit bort mina hjärnceller. Igår kom jag inte på att apelsin hette apelsin. Men men, det ska nog bli bra.

Har inget att göra, så ska ladda upp lite bilder som jag stulit från Bella.
Sen ska jag stöka bort julgranen eftersom jag hade tänkt bosätta mig i stan i helgen.

Så vi ses i dimman i helgen och spy inte på trottoaren, för jag ska krypa hem! ;)




Kommentarer
Postat av: barro

love you pussgurka;)

2009-01-14 @ 15:29:27
URL: http://barrsos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0