Glory to the brave

Everybody goes cruising on a saturday night. Borde vara cruising i Lycksele ikväll. Hade vart skoj att fara dit men men!
Sitter här och surar på telefonen. Hade skrivit ett iaf 8sms långt sms till Jacob och så stänger skiten av sig!! Gaah! Va bara skriva om då.

Igår gjorde jag ingenting. Låg hemma. Kan inte minnas en fredag jag va hemma sist, inte själv iallafall. Glodde på dumburken och sov. Rätt skönt ändå.
Käkade surströmming i torsdags, ÅÅH SÅ GOTT!!
Ikväll ska jag till stan och köpa godis. Ev en Ben&Jerrys glass också. Bella säger att hon och Robin ska kidnappa mig men jaa, jag vet inte.

Jacob kommer hem på onsdag iallafall!! =) En dag tidigare än planerat och det känns skönt. Ska fara till Lövånger och vänta där tills hans kommer flera timmar i förväg så jag är säker på att jag får träffa han direkt haha :P


Grattis pappa på födelsedagen <3


Grattis Jacob på namnsdagen :) <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Snyggpappan:)

Å gulleJacob förstås.

Stolen står fortfarande tom å väntar på dig...

Kram kram!

2009-07-25 @ 22:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0