Hey hey Mr Policeman

Sådärja. I fredags liftade jag och Jacob med Robin, Sarah, Sunky och Joel som skulle till Göteborg.
Vi hoppade av där Jacob handlade en Oldsmobile Jetstar 88 - 65 kl 3 på natten :) Riktigt fin är den, även om den är utan lack och bara är primad just nu :)

Va drygt att köra hem, kändes som allt tog tusen timmar! Tog väl 18 timmar att få sig hem, kunde inte direkt köra så fort med den. Jacob fick gasa för mina korta pygme ben orkade inte, fick kramp för den va så tunggasad :P
Men det va skönt att äntligen få komma hem. Vi sovde väl 5 timmar natten mot fredag. När vi hämtat bilen på lördagmorgon stannade vi i Gävle och sovde 2 till sen streckkörde vi nästan hem. Stannade bara av hos Jacobs bror och fikade tvärt.

Så va skönt att få sova igår med bara 7 timmars sömn i bagaget :P
Har nog aldrig vart så glad att få se Malå haha!


Vill bara klargöra en sak att jag har ingenting med den här bilen att göra. Jacob va själv sugen på den. Han brukar be mig sitta på blocket ibland och kolla om det finns några intressanta bilar på blocket och hittade annonsen till den där, men det var han själv som bestämde att han ville ha den.
När han kollar bilar och berättar vad han vill göra, även om det är att lacka den bajsbrun med rosa fjärilar på så brukar jag säga åt han att göra det, för han får göra som han vill. Men han försöker be om min åsikt också.
Han gör precis vad han vill med sina pengar, han får väl köpa ett zoo om han vill. Han köper vilken bil han vill också, det har inte jag nåt med att göra och det vet han. Precis som att jag gör vad jag vill med mina pengar också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0