Hmmf

Loppis idag. Skulle ju stiga upp 10, för Robin mfl skulle komma kl 11. Vaknade 10, dötrött och skrev ett sms till Robin att komma vid halv 1 istället. Vaknade halv 2 av att Sarah ringde och sa att Robin vaknat nu :P
Vilken luring att jag också just gjort de! Men vi for väl dit vid halv 3. Visst fanns det väl några saker man skulle kunnat köpa men är fattig som en lus.

Pappa hade iaf en termos från 50talet till salu, så den kanske jag köper när jag får pengar nångång för den blev inte såld :)
Sen drog jag med Jonte, Robin och Sarah till stan. Åt hos dom, sen blev det prat om bio men blev inget av. Robin ska med jag och Jacob och se Bruno när han kommer hem :)

Sen fick Robin skjutsa hem mig, trött och hungrig och ska upp tidigt imorrn för att fara till stugan. Sen är det skönt att prata med Jacob när man inte är med massa folk.

Nu ringer sötnosen iaf, så nu ska vi prata en stund! Puss på folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0