Jag vet

Att det kommer lösa sig. Gäller bara att se ljust på framtiden :)
Ingen som vet ändå, så ingen som behöver bry sig!

Nån som vet vars bilden är tagen? ;P Stället finn kvar än idag!

Jag har blivit helt tagen av Michael Jacksons död. Även om jag nu är en "raggare", så lyssnar jag på all sorts musik, det som behagar mig det lyssnar jag på. Jag läser allt jag kan om Michaels död, han har ändå några låtar som aldrig kommer dö ut.

Precis som med James Dean. Dom som känner mig väl vet att jag älskar James Dean. Men inte på ett sånt sätt att han är snygg utan för att jag beundrar hans sätt att uttrycka sig, i rollfigurer och i konst. Även hans död fachinerar mig, att han ändå lever vidare fastän det var 54 år sen han dog.
Att folk fortfarande tycker att han är en ikon, trots att han varit död så länge. Han är en idol för mig och kommer alltid att vara. Samlar på saker av han.
Jag har en slips, vykort, dvd box, kaffemuggar, magneter, affishcer, utklipp.. Ja, en hel del. Och kommer fortsätta samla hela livet! :D


Sen vill jag bara säga att det är loppis i Ostvik på Byahuse på tisdag. 11- 16 tror jag det var. Min pappa + folk ska sälja grejer. Kommer att bli en nostalgitripp för mig.. :)


Jag minns då pappa alltid var på loppisar och marknader med sin bästa vän, dom hade en affär tillsammans. Sen fick pappa sin stroke på min 17års dag, sen dess har dom aldrig varit ute.. Så det kommer bli kul, inte bara för mig men för pappa också, som får göra nåt som jag vet att han älskar :)
Så be there, or be square :D



Kommentarer
Postat av: Therese

James Dean ftw!

2009-07-20 @ 17:11:20
URL: http://lipstickkiller.blogg.se/
Postat av: Maria

Bra jag läste din blogg,hade faktiskt för mig att jag sett en lapp om loppis.

Men minns inte när den var!

Ha det bra STORA kramar!

2009-07-20 @ 22:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0