Rik

Min blogg är värd 1503kr, WOHOOO jag blir ju rik! :)


Jag borde sova men det är så VARMT! Göh, toksvettas och ändå regnar det ute. Ska upp tidigt (för min del iallafall). Upp vid 10 och duscha, ska ju på pappas loppis imorrn. Robin mfl kommer vid 11 så.
På onsdag ska hela familjen till stugan :) Min kusin är där, som numera äger den. Det som känns skönt är att alla i släkten får vara där ändå hur mycket vi vill. Va ju mormor som ägde den till sin bortgång. Blir nog en sväng på graven också. Sen hoppas jag på surströmming i veckan också! Håller på att längta ihjäl mig!!


Utsikten från stugan. Det här kallar jag SOMMAR!
Och min barndomssommar ♥


Våran stuga är den lilla röda till höger. Syns kanske inte så bra.
Huset till vänster är mormor född i :)


"Måste bara säga att jag vet nu att vi är gjorda för varann. Vi är stöpta i samma form :) Mitt liv kommer bli så jävla bra tillsammans med dig att wow! Älskar dig gumman, vi hörs sen."

Förutom att vakna upp brevid Jacob så gör såna här sms min dag. Det känns så jävla bra ska ni veta. Har mycket att se fram emot :) Det här är på riktigt :)


Jag älskar dig ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0