Sådärja

Städade Mercan invändigt idag, och det behövdes. Sen tvättade jag den efter middagen :) Fick dock inte bort alla mygg och andra insekter i fronten men den är ju inte smutsigare än va den va tidigare iaf :)

Sen såg jag tv en stund och sov en stund. Satt vid datorn och googlade på extrem fågel fobi och fick upp ett reportage om en tjej och jag säger bara tänk en bild på mig och mitt namn så är det jag! Så det är nånting ni kan läsa om ni undrar hur det känns att ha ornitofobi = fågel fobi. Skönt att ha ett namn på det iallafall haha!
http://allehanda.se/limelight/reportage/1.981141?m=print


Tjädrar är bland dom värsta jag vet. Tur att jag kan titta på bilder iaf :P

Har gjort 2 mackor jag kan äta inatt hähä. Har sovit ca 30 min ikväll men Jacob kommer ju hem imorgon så kommer inte kunna sova för jag längtar så mycket! Så vad är värre än att försöka sova och sen bli hungrig?
Kan inte gå upp heller för då vaknar alla direkt. Så utifall att :)

Blir nog fara till Malå rätt snart och börja slipa på Oldsen. Blir nog bra.
Näe ska se om det är något bra på tv. Insåg just att jag skickat 1500 sms på under 2 veckor. Borde bryta tummen snart. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: jacob

snart gumman :)

2009-07-29 @ 07:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0