Voj voj

Blev inte alls som jag sa. Jacob fick veta på söndan att dom hade jobbat så bra förra veckan så han blir hemma hela den här veckan :D Happyfejs!

Iallafall så i fredags skulle vi på våran picknick men Skatan sög röv för det kom 10 miljarder mygg. Så då for vi till Träsket men kom massa folk efter en stund så då for vi hem och sov typ.
På lördan körde vi Jonte och Sarah till Ume. Va in och kika en sväng på Wheels. Jacob började dräggla över en Bel Air för det är en av dom absoluta favoritbilarna han vill ha. Inte mig emot ;)


Chevrolet Bel Air - 57


Eller Cadillac - 58 ;)

Sen käkade vi med Jacobs syster och familj sen for vi hem. När vi kom till Lövånger började Mercan spruta värme som fan det sög med tanke på hur varmt det redan va! Sen när vi kom hem upptäckte vi att skrivbromsen va sprucken så vi for och jaga ett nytt utan resultat.

På söndan såg vi film hos Bellabus. I måndags så minns ingen av oss vad vi gjorde. I tisdags gjorde vi inget och idag så va vi på Burträsk marknaden.

Tack till min supersöta och supersnälla pojkvän som köpte en James Dean tavelspegel åt mig!! :)
Jag fyndade 3 tshirts. Eddie Meduza, Hacke Hackspett och en BP. Sen va vi och badade i Hamptjärn och nu är vi hemma och gör ingenting :) Blir en sväng till Malå i helgen.

Är avis på folket som är nere på Power Meet nu, men det lutar ju åt att Jacob köper egen jänk i år eller nästa så då måste vi fan ner! :D Näe dags och hoppa isäng, puss på folket!


Power Meet är kärlek!

Kommentarer
Postat av: jonny.s

har en frisk skivbroms till mercan. pris ett flack öl.

emmes brosa :)det är en compakt du ska ha till eller hur

2009-07-02 @ 14:30:16
Postat av: Åsa

Näe de va till 124:an och vi beställde från Ajaur så det löste sig men tack ändå :)

2009-07-02 @ 20:20:32
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0