Brad Paisley - Mr Policeman

Ändrade planer. Istället för att fara (eller inte istället men) till Malå så ska jag stanna i stan och dricka lite öl med bryydarna :) Kände att det börjar vara så längesen jag va hemma och gjorde något så nu blir det så.
Saknar Jacob men far dit imorrn och stannar till på tisdag iallafall. Sen far jag dit fredag igen men då börjar han jobba på söndag och det suger röv. Aja, what to do!

Borde stiga upp och käka frukost, har ändå vart vaken sen kl 8.
Har bara halvsovit en stund för sen ringde min älsklings Bella och berättade att hon äntligen va hemma från Turkland woho! Så jag ska sova där inatt också.

Igår va jag i stan och umgicks med Robin och Elin. Va på Ams på möte också. Sen drog vi på Maxi och gick kött och brödrundan. For hem och va bara hemma hela kvällen. Elin ville att jag skulle stanna i stan men jag hade bara varit hemma 45 minuter då, så ja satt bara hemma. Tvättade kläder som behövdes!
Nej dags för käk! Pussar på Jacob, vi ses!

You had your time, you had the power
You've yet to have your finest hour
(Radio)

All we hear is Radio ga ga
Radio goo goo
Radio ga ga
All we hear is Radio ga ga
Radio blah blah
Radio what's new?
Radio, someone still loves you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0