Captain Jack - Heyo Captin Jack

Idag har jag gjort:
Inget.

Eller ja, jag har suttit vid datorn sen kl 1 och försökt rensa och sortera min musik. På bara musikmappen finns det 4400 låtar och då finns det mer utspritt lite varstans. Vad ska man med så många låtar till igentligen?
Hittade väl ca 8 stycken Rockfolket - Burkmat och känns inte som att jag behöver så många i reserv hähä.

Imorrn ska jag ut och övningsköra traktor. Låter lite fjantigt men jag kan inte köra traktor och jag ska lägga in veden i sommar och då måste jag köra traktor. Så what to do!

Nu ska jag strax fara med Bella till stan, där vi ska möta Robin och vad vi ska göra vet jag inte.
Längtar till torsdag vid 8 tiden på kvällen för då kommer Jacob hem :) :)
Vi ses!

Kommentarer
Postat av: fia

att han ä! inte bara lite heller ;)

2009-06-16 @ 09:26:06
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0