Dålig

Jo jag är rätt sämst. Hamnade på toxen inatt, ingen trevlig upplevelse. Fast blev inte magpumpad, tror jag iallafall. Helskumt, minns inte att ja for in men minns att ja va där och jag minns att vi va och åkte jänkare innan. Sen kom pappa också. Pinsamt.

Men jag har ingen aning varför det blev så, med tanke på vad jag drack så drack jag under det jag brukar dricka men men. What to do. Tur att jag har fina kompisar som ställer upp, och som Robin och Isabelle som va uppe på sjukhuset på morronen och letade efter mig. Och Bella som fanns vid min sida tills pappa kom.
Guld värda!

Så inget mer drickande för mig tills midsommar iaf. Tappade som helt suget.
Jacob duschar och sen ska vi till Malå och hämta poccorn. Sen ska vi bara mysa och rå om varandra, det behövs verkligen nu. Stackarn som inte fick tag på mig igår och inte hade någon aning om vad som hände :(

Men vi ses.

Kommentarer
Postat av: Maria

Snälla Åsa ta hand om dig själv nu!!!

2009-06-07 @ 20:51:26
Postat av: Maria

Snälla Åsa ta hand om dig själv nu!!!

2009-06-07 @ 20:52:18
Postat av: Tina

Haha Åsa du är fan sämst! :P Aja, kontrollera drickandet ett tag nu.

2009-06-12 @ 23:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0