Finland

Hovva!

Började dagen med att vi inte hade nått vatten hemma. Eller ja hela Ostvik va utan så vi va inte ensamma. Då kom Robin och hämta mig så jag fick låna deras dass. Sen kom Bella och Tessan och vi styrde kosan mot Haparanda.
Vi kom fram, körde in i Finland nån mil till Alco. Käkade på nån sylta i köpcentret och det SÖG!

Äckel  burgare med äckeldressing och saltgurka. Dom hade inte ens smältost... Påminn mig att aldrig flytta till Finland. Fast iofs visste vi inte ens vad vi beställde :S
Sen handlade vi och for hem till Sverige. Då stanna vi av i Luleå och gick på bolaget och shoppa öl.
Hälsade på Linda på hennes jobb och åt burgare igen, dock goda den här gången.

Sen på Biltema och sen hälsade Bella på sin vän. Snabbt stop i Byske och äntligen hemma nu!
Hovva se schönt. Bättre är att Jacob kommer hem imorrn! Dåligare är att han jobbar nästa helg också.. Men men.
Nu ska jag bara ta det luuuungt.

(Hade tänkt bjuda på bilder men verkar inte gå lägga in dom på sidan. Synd!)

Kommentarer
Postat av: emsan

var du i byske utan hälsa på mig? :(

2009-06-19 @ 10:58:00
URL: http://emelieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0