Haha

vi ska alltid lyckas med något!
Igår så tänkte jag vara hemma men följde med Jonte, Sarah och Robin på skroten. Sen bestämde vi att vi skulle låna en dolly och dra Jontes 245:a till Umeå för han skulle byta bort den mot en Opel Ascona. Sagt och gjort, efter ett bra tag tog vi oss iväg.

Väl mitt inne i Umeå så släpper ena spännbandet på framhjulet i rödljusen, men vi tänkte att vi skulle bara parkera för vi skulle käka så vi orka inte göra något åt det. Då körde vi in mot en parkering men ångrade oss och skulle ställa oss efter gatan. Då Robin backar ut så ramlar ena sidan av bilen av dollyn... Där stod vi i Umeå centrum med en bil på halva vägen och blockerade enda in och utfarten till en parkering.

Som tur var så kom snälla människor och hjälpte oss att lyfta den på plats. Blev ett jävla ståhej haha! När Robin lyckats flytta sig några meter så schvischade typ 15 bilar ut haha! Vi ska då alltid lyckas med nåt :P
På väg hem från Umeå tappade vi ena rampen på efyran också så Robin fick jogga efter den men ingen körde då på den. Spännande dag :)


Mitt inne i Umeå hehe..


Syns inte så mycket folk på den här bilden, men de va många :P

Idag var jag på Ams och gick med i Ungdomsgarantin. Hade ju som inget val annars får jag inga pengar. Sen umgicks jag med Robin, Elin och Sunky. Vi va på Maxi, gick kött och brödrundan. Träffade Sofia på bolaget, hon gav oss godis :) Nu är jag hemma och tvättar mina kläder, har inga rena!

Imorrn blir det antingen Malå eller stanna i stan och ta några öl med Elin. Får spåna på det där.
Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, hände mig och Cristian för tusen år sen när vi köpte min skrotvolvo i Umeå..på vägen utanför Max hoppade biljävlen av :P Lagomt kul, lagomt glada bilister

2009-06-04 @ 18:40:09
URL: http://lipstickkiller.blogg.se/
Postat av: fia

haha, varsågod för godiset :P

2009-06-04 @ 20:48:00
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0