Hela veckan väntar jag

på lördag, lördag igen.

Idag så steg vi upp tidigt och körde till Lycksele. Jag fick sitta och glo på inget medans Jacob va på skolavslutning. Sen gick jag på Dollar store och shoppade onödigheter. Sen styrde vi kosan mot Malå och då bjöd Jacob på pizza :)

Till ikväll har vi hyrt en Vi hade iallafall tur med vädret igen.
Imorrn ska vi som sagt till Norsjö på bilträff. Om det är dåligt väder kör jag Mercan dit men är det rätt bra så kör Jacobs pappa dit sin Cadillac :)

Blir nyktert fram till nästa helg, om det inte blir någon vinkväll hos Bella till veckan. Resan till toxen har lärt mig en läxa och den var nog behövlig! Jag kan inte dricka måttligt och har aldrig kunnat men nu ska det bli ändring på det, om jag bara kan hålla mig till det.

Höll på att krocka i en idiotkärring idag i Malå. Hon genade jävulskt för mycke i en korsning utan att titta sig för så jag höll på att köra rakt in i vänster front och dörr men va faktiskt alert och va upp på trottoaren och grejer. Jacob måste snart sätta dit en tuta, saknar att inte kunna tuta på idioter!!

Näe dags för middag nu, vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0