Hemgång

Sitter i Malå. Skulle igentligen hem igår men missade bussar och möten och grejer men det löste sig. Får se om jag ska umgås med Robin då jag kommer till stan :)


Vet inte om jag ska sova lite eller vara vaken..
Skellefte cruisingen till helgen men ska inte dit. Är lika fattig som vanligt :)

Men nästa år blir det väl inte omöjligt att fara om Jacob köper jänkare! :) Tur att vi delar intresset för bilar, annars hade nog inte det här funkat. Jag förstår att han måste skruva ibland men det gör inget för det brukar bli supermys efter det haha :P

Idag ser jag ut som en risboll, fast det gör jag alla andra dagar också. Orkar inte bry mig, ska ju bara hem. Där är standard att vara oduschad, fett hår och tshirt med tandkräm på.

Dags att göra en sån där väldigt tråkig lista, men jag har tråkigt!
Puss på er :)



HAR DU NÅGONSIN:
Sagt nej till ett samlag: Japp
Snott någons mobiltelefon: Nepp
Varit medvetslös: Näe aldrig svimmat, bara smullit av pga alkohol
Hånglat med någon riktigt ful: Har ja säkert
Hånglat med fler än 50 personer: Namensi
Gjort något riktigt dumt: Jodu!
Gjort nåt du verkligen ångrar: Oyeah
Blivit för full på ett släktkalas: Har aldrig haft släktkalas?
Varit full på skolan: Jojomensan
Varit full på julafton: Ja tyvär
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år: Näe det tror jag inte :S
Slagit sönder en tv: Ja :D
Önskat att du var det motsatta könet: Bara för en dag
Fått barn: Inte så vitt jag vet
Överdoserat: Alkohol? Ja
Åkt ambulans: Tror inte det
Gjort något riktigt olagligt: Jajamensan
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut: Nepp
Fått din mamma att gråta: Tror det
Blivit polisanmäld: Nej har lyckats komma undan
Slagit ner någon: Ja
Slagit någon blodig: Nej
Skämts över dina föräldrar: Vem har inte det?
Skämts över din bästa kompis: Näääj
Skämts över dig själv: Ja oja :P
Ätit från en papperskorg: Näe men ätit mat från någon annan på fyllan med Isabelle :P

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: Jacob
Såg dig gråta: Jacob
Fick dig att gråta: Saknaden av min bror
Du delade en drink med: De vette gudarna
Du gick på bio med: Elin, Sarah och Jonte tror jag
Du gick på stan med: Robin
Skällde på dig:
Pappa säkert
Skickade ett e-mail till dig: Typ Facebook

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "Jag älskar dig" och menat det: Nej
Bråkat med ditt husdjur: Nah, busat
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Näe tror inte det
Varit i Usa: Nej men har planerat en resa dit
Norge: Tror det
Finland: Jopp
Kina: Nej
Tyskland: Nej

FRÅGOR:
Tar du droger: Nej
Dricker du: Bärs som bärs! ÖL
Vem är din bästa vän: Kan inte peka ut bara en av alla
Vad är du mest rädd för: Fåglar
Vilka kläder sover du i: Tshirt oftast
Vart vill du gifta dig: Drive in giftemål på Power Meet! Och jag skojar inte
Vem hatar du verkligen: Finns väl någon jag hatar, men många jag ogillar
Varit kär: Är kär :)
Kör du bil: Ja när jag kan
Har du ett jobb: Nej går på arbetsförnedringen!
Gillar du att ha folk omkring dig: Jojomän, dom bästa :)
Är du ett hälsofreak: Skulle inte påstå det :P
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Har jag säkert
Är du ensam nu: Nah Isabelle och hennes mamma sover
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: Olika
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Ja

FAVORIT:
Rum i huset: Mitt rum
Typ av musik: Rock n roll, rockabilly. Men gillar jag en låt så lyssnar jag oavsett musikstil
Parfym: En blå, vet inte vad den heter :P
Månad: Augusti


HAR DU DE SENASTE 48 TIMMARNA:
Gråtit: Nepp
Köpt någonting: Godis
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Jo det tror jag
Sagt "Jag älskar dig": Ja
Velat säga till några att du älskar dem: Ja
Saknat någon: Mina vänner
Kramat någon: Jacob
Kysst någon: Ja

SENASTE:
Låt du hörde: Eva Eastwood, kommer inte ihåg vad den heter
Film du såg: Sunes sommar. Eller Cry Baby kanske
Drink du köpte: Öle
Mat du åt: Yoghurt med Kellogs Special K

HAR DU EN:
Digitalkamera: Jopp
Egen dator: Jopp
Könssjukdom: Nej blä
Husdjur: Ja två katter. En heter Hasse och det är oklart vad den andra heter. Vi kallar den Kisse
Bra kompisar: Probably the best friends in the world
Tar du receptbelagda mediciner: Nej
Vem vill du fika med just nu: Mina vänner!

Kommentarer
Postat av: fia

Sagt "Jag älskar dig" och menat det: Nej



va? :P

2009-06-03 @ 11:02:16
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: Elin

haha, jag reagerade på exakt samma som fia :D

2009-06-03 @ 11:13:05
Postat av: Åsa

ööh, vet inte riktigt va ja menar, orkar inte ändra :P

2009-06-03 @ 22:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0