Hmf

Undrar vad för spännande som hänt i mitt liv de senaste dagarna.. = inget.
Va ut och ratta traktor idag och stapla ved. Känns i ryggen nu kan ja lova. Men kommer nog gå ganska fort iaf, hoppas på en dag som är mulen för jag avlider i solen.

Ikväll så for jag, Robin, Alexander, Sarah och Jonte till Åbyn. Då va vi ute och tukta Jontes 245:a i skogen. Haha fyfan va vi flög! Kul var det!
Sen for vi hem till Sarah och Jonte och spela kubb med en jävla massa mygg. Drog en sväng till stan och som vanligt blir det sena nätter.


Jacob mms:ar fina bilder på sig själv hela tiden, synd bara att man är 80 mil ifrån varandra och inte får röra. Men förhoppningsvis kommer han hem i helgen :)

Nu borde jag sova, men hatar att sova själv. Tror det är därför jag har fullt med skrot i sängen haha :)
Godnatt på er.

No matter what may be the style or season,
I know your heart will always be true.
I love you for a hundred thousand reasons,
But most of all I love you 'cause you're you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0