När vi gräver guld i USA

Den här värmen påminner om sommaren 94, då va det ju så här varmt varje dag som jag minns det. Nästan iaf :)
Funderar på att gå ut och köra ett vedlass men kändes verkligen inte lockande men då kan inte pappa klaga på veden iallafall och det är skönt :)

Igår tog jag första doppet, va väl rätt skönt när man väl kommit i :P
Sen spelade jag, Bella, Robin och Tessan Party Alias. Som Med andra ord men ändå annars. Det va faktiskt rätt skoj men tror det är roligare efter några öl :P

Har haft en trevlig vecka :) Och ikväll kommer Jacob hem! Då ska vi på mysig picknick i Skatan bara vi två :)
Men han far på söndag, fast då kommer han hem på torsdag och är ledig till söndan veckan efter :D

Näe borde städa nu och sen kanske köra ett lass. Jag och Robin hade planer på att fara till Falmark och glo på plan för det är fränt men vet inte om dom blir av nu för jag råkade sova :P

Men vi ses!

RIP Michael Jackson

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Hoppas Umefärden gick bra å att varmkorven smakade.

2009-06-28 @ 23:44:22
Postat av: Åsa

Joda det gick bra, enda som sög va att helt plötsligt börja bilen spruta värme när vi kom till Lövånger så det blev lite varmt :P

2009-06-29 @ 17:52:33
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/
Postat av: Maria

Jaha å när ska man få läsa nått nytt då???

2009-07-01 @ 23:15:34
Postat av: Åsa

nu får du :D snart iaf :P

2009-07-02 @ 00:32:48
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0