Oväntade planer

Blev massa ändringar den här veckan :) Skulle igentligen hem idag eftersom Isabelle skulle operera sig, sen skulle jag åka tillbaka på torsdag.

Men då blev det så att jag skulle köra Isabelle för hon skulle vara fullproppad med diverse preparat och sen köra hem bilen till Malå igen men då ringde dom imorse och det blev inställt. Och pank är jag så tar mig ingenstans heller :P
Då kanske jag ska hämta Jacob i Lycksele imorrn för han ska till tandläkarn.
Sen på fredag ska jag köra han till Lycksele, vänta nån timma sen slutar han och då ska vi hem. I helgen kanske vi ska till Norsjö på träff men är inte säkert.

Sen på söndag ska jag köra Jacob till Lövånger för han ska och jobba sen ska jag få köra möken hem :) Så då börjar hans jobbsommar, det suger men what to do!
Vi har haft flera mysiga dagar nu :) Vi känner varandra så bra att vi tänker samma sak och säger dom samtidigt hähä :)

Näe blir nog glo på dumburken i nån timme sen kommer Jacob hem. Wihu vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0