Rockstar

Inatt så letade jag, Robin och Bella sovande kossor som vi kunde välta men vi hittade bara vakna så vi välte andra saker istället.

Idag har jag faktiskt städat lite och tvättat lite kläder. Skulle kunna städa lite mer men ids inte. Får göra det på torsdag. Är ändå inte så mycke skit nu. Duschat har jag också gjort och det behövdes men nu luktar jag gotteligott :) Jacob skickar fina sms och mms hela tiden, du gör min dag :)

Midsommar är fortfarande ett frågetecken.. Och vars pappa är också. Han är typ försvunnen.
När jag gick upp imorse så såg jag att min bror anlänt. Som vanligt får jag aldrig veta nåt så jag måste på kudd och täcke jakt sen då bror min brukar sno ett täcke och kudde av mig.
Kände inte för att jag och Jacob skulle dela på ett täcke och en kudde :S

Nä får väl gå på jakt nu, får se vad som händer ikväll. Finland imorrn iallafall. Puss på er!


When no-one else can understand me
When everything I do is wrong
You give me hope and consolation
You give me strength to carry on

And youre always there to lend a hand
In everything I do
Thats the wonder
The wonder of you
♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att Per kommit hem!

Hoppas du hittat igen den försvunna familjemedlemmen...... Hälsa hasse!

2009-06-16 @ 23:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0