Sällskapsspel

Idag körde jag traktor. Det gick bra och va inte så svårt som jag trodde, så det här ska nog bli bra!
Sen kom Bella och Tessan och plockade upp mig. For en snabbis till Drängsmark sen for vi till stan. Då kom Robin och det blev lite GH3.

Sen spelade vi nått sällskapsspel om Sverige som va typ precis som TP. Riktigt skoj faktiskt! Varför gör man inte det oftare? Skulle vara trevligt att dricka lite medans också men funkar ju nyktert ändå :)

Borde sova nu, far till Haparanda om typ 6 timmar eller nåt.
Dags att krypa ner i den ensamma sängen men nu är det bara den här natten och en till sen får jag sova med den som jag sover bäst med :) Fyfan, jag är så kär att det inte går dit en till :)
Puss på er!


Kom hem! :)

Kommentarer
Postat av: malin

Ja, det är riktigt tråkigt, och otroligt smärtsamt.. men som jag sa, jag gör det för Aston.

Och om jag kan göra ngt för att ändra hans tillvaro, då gör jag det.

Sen önskar jag av hela mitt hjärta att hon ändrar på sig, så att jag kan komma tillbaka.

Jag kan verkligen inte tänka mig att leva i Sverige.. jag kan bara inte det. Jag hör hemma i England nu..

Hur är allt med dig annars då??

Kram

2009-06-17 @ 12:40:23
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0