ÅÅÅHH!!!11!!11!!!1!!

Vilken DAG! Blää.
Ska berätta om min otroligt spännande dag som arbetslös.

Jag pratade en stund med Jacob imorse, efter det somna jag om. Vaknade väl vid 12, steg upp och åt lunch. Pappa va på jobbet och mamma for till stan = ensam hemma.
Satt vi datorn och spelade HÖG musik och rensade bilder eller vad jag nu gjorde.

Pappa kom hem vid 3. Väntade på att han skulle göra mat. Roade mig med att stå i datastolen och dansa, de va fan svårt då den börja tippa. Klarade mig utan skador.

Åt midda, la in mina kläder i garderoben. Borde gjort det när jag flyttade hem men har som aldrig blivit av. Sen har jag suttit här, laddat hem låtar, rensat bilder och pratat med folk.

Hittade på en annan spännande lek när jag drack te men orkar inte förklara.

Sen har jag MAX med otur när jag duschade alldeles nyss. Starta duschen (måste vrida på kall och varmvattenkranar). Vattnet va ganska kallt så vred på lite varmare.. Å lite till.. Å lite mer.. Å lite till.. Sen låter de typ "blurp" och i samma sekund inser jag att nu kommer ALLT varmvatten.

Det gjorde det också. Så jag brände mig jätte jätte mycket. Maximalt med otur!
Här va alltså min spännande dag. Imorrn ska jag nog till stan och umgås med Barro, hoppas inte det med är maximalt med otur!


Your kisses lift me higher
 Like the sweet song of a choir
You light my morning sky
With burning love

Kommentarer
Postat av: Barrso

Nu får du allt vakna tjeerring;)

2009-03-11 @ 10:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0