Alla som inte dansar

är våldtäktsmän. Naah, men har fastnat för låten.

I fredags bar det av till Malå igen från Lycksele. Petra kom också och Isabelle färgade mitt hår. Sista gången nu, nu ids jag inte längre. Så nu får jag leva med ful utväxt i några år. Tog 2 år senast att få igen min vanliga hårfärg. Nåja!

Lördagen började med öl frukost kl 1 sen for vi in till Malå till Isabelle och Jacobs mammas hus. Vi fortsatte smådricka hela tiden. Grillade sommarens första kött också, mycket gott!
Vid kl halv 8 kom Bella, Robin och Peji. Vi släckte ljuset halv 9 för Earth Hour :)
Det dracks öl, sen for vi ut på samhället. Gick in i nån jävla partybuss som nå norskar hade haha. Vad gjorde vi där igentligen? Sen gick vi hem. Blev en "rätt tidig kväll".

Igår va jag och Jacob osociala och myste hela dagen, men det va trevligt :)
Jag saknar dig smulan, längtar tills vi ses igen!


Ny vecka och inget att göra som vanligt. Söka jobb jobb jobb.
Aja, bjuder på några bilder från helgen, harne hooj!


På kvällen


Fooood!


Ölfrukost...


... och klockan halv 8 :)


Vi släckte ljuset en timma :)

Kommentarer
Postat av: Mia

du kan ju slinga det sen ist då du får utväxt, så går allting mkt fortare ;) sen behöver du inte göra de lika ofta som du behövt med de röda=)

2009-03-30 @ 15:52:39
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0