Fields of gold

Så nu sitter jag i Lycksele. Jacob är på skolan, jag har tråkigt. Har torkat lite damm och skit men är ju inte så stort här så finns inte så mycket mer att göra. Ingen dammsugare har han heller.
Kan lova att jag spelar på tok för hög musik säkert för jag är inte van att "bo i lägenhet", men vill dom nåt får dom väl klaga! Bäst är när man är ensam hemma, då kan man riktigt kräma på :)

I fredags kom som sagt Bella till mig och sov.
På lördan for jag till Malå. Drygaste bussresan på länge.
Så om någon har tråkigt kan du ju svänga förbi Lycksele hähä, är ju som nära och bra :)
Just ja, på tal om bananer. Har även skaffat en Face Book som alla andra, adda mig!

Nu ska jag väl göra... Nåt. Tänkte gå ut på sitesaajing, men insåg just att ja inte ens minns vilken dörr vi gick in i imorse. Eller vilken våning jag är på. Tror jag väntar med det hähäh.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0