It's friday

I'm in love.
Idag har jag faktiskt "städat" litegrann. Minns inte att Jacob ringde imorse heller men jaja.
Har satt upp min sydstatsflagga och vykort på gamla Volvosar för att få det lite mer hemtrevligt här.
Ikväll ska jag bara packa och ta det lungt.
Dricka lite vin ska jag också göra. Sen tror jag Legally Blonde 2 gick ikväll.

Jag har popcorn fismage i dag. Kan lova att det inte luktar godis!
En bra låt: Volbeat - Radiogirl. Jag är fast!

Frågade pappa idag om han kunde skjutsa mig till bussen imorrn som går 14:30 till Malå.
Då sa hann att jag inte skulle hinna.
Jaha varför då undrade jag. "Jo för du är aldrig uppe före 15:00" :P
Jodu, igår va jag faktiskt vaken kl 10, även om jag inte stigit upp!

Nä ska väl börja ta och packa lite.
Har även tvättat massor, blir ju borta i en vecka så behöver ju lite kläder.
Puss på er!


It doesn't really matter what you say or do
I wanna spend each moment, any day with you
Look what has happened with just one kiss
I never knew that I could be in love like this
It's crazy but it's true
I only wanna be with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0