Maximalt med otur

idag också. Jacob ringde imorse, har inte ett minne av att vi ens prata. Och jag som skulle till stan och träffa Barro. Blev det av? Nää för jag va en zombie och sov länge. Men imorrn ska jag in, har beställt väckning!
Hade även tänkt hinna umgås med Robin. Och så ska jag sälja nåt krom till en Merca till Porche så jag får lite extra pjårning. Inte mycket, men räcker då till buss iaf.

Om det inte händer nåt ball i stan i helgen så far jag nog till Malå, men hade tänkt va hemma för att bevisa att jag inte behöver vara där varenda helg! Sen åker jag kanske till Lycksele på söndag eller måndag, eller till Malå då eller hur det nu blir, är oklart än. Då stannar jag där hela veckan.

Nästa helg blir det iaf fara och se när Jacob ska köra Nådastöten i Malå med sin Rackelbo 300. På kvällen ska iallafall jag och Isabelle ratta till Renström för att fira Elin. Vet inte om Jacob ska med, han kanske inte är så sugen sen förra helgen hähähähää.. Men det löser sig!

Så ser det ut nu iallafall. Jag saknar Jacob som stryk! Enda posetiva med att han bor 16 mil bort eller vad det nu är, är att man inte blir less på varandra iallafall. Fast då är det ju rätt drygt att inte få träffas också!
Men det löser sig väl.


Idag har jag inte gjort NÅT. Eller va ut i garaget och grävde i några flyttlådor och hitta kattborsten iallafall. Och en musmatta och min Cadillac som är trasig =/ Två raketljus är borta och baken är lös. Det sög!


Men men, är väl inte så mycket att göra åt det!
Nu funderar jag på vad jag ska göra. Sova eller rensa tangetbordet? Så fort jag blir arbetslös så vänder jag på dygnet och det är inge bra men vafan ska man göra? Har sett alla filmer och orkar inte koppla in dvd:n. Är så jobbigt att se dvd på datorn. Kanske ska lägga mig och glo i alla tatueringstidningar som jag fick av Bella.
Ah det löser sig. På återsende!


Baby, smile
When you smile
My life shines
When you smile
When you smile
My life shines
When you smile, oh
My life shines (Smile)




Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-12 @ 23:56:25
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0