Meningslösa måndag

Arbetslös, de suger. Aja, är väl bara fortsätta söka och söka och söka och söka..

Hela förra veckan spenderade jag i Malånäs med Jacob. Vi gjorde inte speciellt mycket. På onsda (?) natt kom Robin och Elin. Då for vi in till Malå och åkte madrass (alltså en säng-madrass) genom samhället vid 3 på natten. Jag, Elin och Isabelle åkte medans Robin och Jacob satt i 740:n i den gossiga värmen!
FY så kallt, men kul var de! :D



<3

I torsdags for vi till Pite för att Jacob skulle titta på en Merca och han köpte den även. Förstår inte, han är 17 men är inne på sin 23:e bil hähä :P

På fredan drog vi till stan och drack några öl, blev väl en eller två för mycket som alltid!
Men jag hade trevligt iallafall. Sen har vi inte gjort så mycket mer, typ sett film och fisit.

Va skönt att komma hem idag, borta bra men hemma bäst :P Tills jag insåg hur skitigt och ostädat mitt rum är. Det är snus och ölbukar överallt, massa damm och typ fruktskal m.m. Kanske borde städa?
I veckan ska jag iaf umgås med mina fula vänner :)

Avslutar med två bilder, den ena på Jacobs nya bil och den andra på Isabelle som hon såg ut efter att vi åkt madrass klart. Enjoy! :D




Sötnos ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0