Tisdag

Jag har sovit jääävligt krokig. Jag känner mig som en köttbit som någon slagit med en klubba! Har ingen aning om vad jag gjort men ont har jag i hela ryggen och revbenen.

Sov till 12:30 idag, hade inte planerat på det. Eller va iofs uppe kl 9 och ringde och fixade nya recept på p-piller men sen somnade jag till tv shop. Skulle nog kunna fortsätta sova nu, något är fel tror jag.

Imorrn drar jag kanske till Jacob i Lycksele men är inte säkert.
Måste prata med pappa först, han va på dåligt humör igår så jag satt nere på mitt rum hela kvällen bara för att undvika honom. Så vi får se vad han säger, han kanske har något jag ska göra.

Idag fyller brorsan år. 24 år, fyfan vad galet. Känns som om det var igår han åkte moppe och sköt mig med soft hela dagarna och vi slogs hela tiden. Tiden går verkligen fort!


En annan galen grej som jag tänkt på är att jag varit i förhållande 5 år av mitt liv och jag är bara 20. Det gör mig inget, men en rolig tanke hähä.

Idag ska jag tvätta iallafall. Sen får vi se om jag ska beställa någon tröja från No Shame. Min ekonomi tillåter nog bara en tröja just nu, hade ju tänkt mig tre men men. Om inte pappsen vill sponsra hähä!

Nu ska jag se om det finns nåt att göra, harne hoooj!


Jacob skruvar på OK hähä

Kommentarer
Postat av: Mia

varese ;D



jaa, de var fan för länge sedan! :(

jag måste komma med attalan och mina brills!!

2009-03-31 @ 19:37:23
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0