Tjaa

va de fest i helgen eller?! :D

I fredas gasade jag Compakten till Malå och vi gjorde igentligen ingenting.
På lördan gasade jag och Isabelle tillbaka Compakten till schtaan, plockade upp Bella och Cissi och begav oss till Btk Crazy. Mkt trevlig tillställning mina vänner.
Massor med folk, bra stämning och öl såklart! Sen blev det en sväng in till schtaan.

Kastade pommes på turkar på Frasses som va och kladda på Isabelle, sen skulle folk ringa polisen och grejer. Hej bara säger ja! :D

I söndags körde vi hit igen. Så nu ska jag vara här ett tag eftersom Jacob har sportlov. Men när jag kommer hem, feel free to slå en pling så vi kan umgås!

Nu ska jag hitta nåt att göra för Jacob är ute och skruvar förgasare i skotern.
Vi hörs HOOJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0