Torsdag

KALLT jag fryser!
Idag har jag iallafall hittat lite saker bland flyttgrejerna, bla mina lp skivor, kläder, tv dosan och lite filmer. Enda som jag verkligen saknar nu är min dagbok. Eller rättare sagt en ny. Jag VET var den ska finnas, men den finns tamefan inte. Ska börja på en ny nu, har inte vart så aktiv i den jag har nu precis. Började skriva i den i Augusti 2006 :S

Så nu ska jag börja på en ny och glömma allt gammalt =)

Kvällen spenderades hos Robin med Sarah, Elin och Jonte. Sen impuls for vi alla utom Robin på bio och såg Män som hatar kvinnor.


Den va faktiskt riktigt bra, rekomenderar den varmt!
Sen va Robin bäst som vanligt och skjutsade hem mig =) Har redan börjat få popcorn fisar, längtar inte tills imorrn =S

Imorrn ska jag "städa" mitt rum. Säger alltid att jag ska göra det, men det händer aldrig.
Sen ska jag bädda ner mig med en flaska vin och se en bra film. Orkar inte göra något och är ändå pank. På lördag lutar det iallafall åt Malå och massa massa mys =)

Nej nu ska jag försöka sova iallafall, somnade vid halv 5 igår morse, det sög.
Kärlek till folket!

Call my baby lollipop
Tell you why
His kiss is sweeter than an apple pie
And when he does his shaky rockin' dance
Man, I haven't got a chance
I call him
Lollipop lollipop
Oh lolli lolli lolli
Lollipop lollipop.....

♥ ♥ ♥

Sweeter than candy on a stick
Huckleberry, chimry or lime
If you had a choice
He'd be your pick

But lollipop is mine

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0