White trash beautiful

trailer park queen.
Så var det en ny vecka. I lördags tävlade som sagt Jacob på Nådastöten. Han vann sin klass för han va den enda i den hähä :P Efter det for vi till Malånäs och sov en stund. Eller jag iallafall, pratade i sömnen att jag skulle på Ica Maxi och köpa en tunnna sill.

Efter många om och men for vi tillslut till Renström där det blev öl, skratt, tårar, spillt osv.
Jag har fortfarande ont i kroppen och tror jag fortfarande är lite bakis.

Undra va man ska hitta på nu då. Är på dåligt humör och har tråkigt. Måste tvätta, har INGA rena kläder. Funderar på om jag ska gå ut och hitta på nåt, vilket det inte lär gå göra ändå för det finns inget att göra.

Now dance, fucker, dance
Man, he never had a chance
And no one even knew
It was really only you


Nä, dags å starta dagens första maskin. Hej med er!


Jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0