Alan Jackson - Tall tall trees

Dryg dag. Försökte få den andra högtalaren att funka men hur jag än vred och vände på allt så gick de inte.. Jag hoppas att när jag flyttar (nån gång förhoppningsvis) så får jag förstärkaren. Bara lämna in, kanske inte är så dyr att laga :)

Hungrig är jag också. Hoppas pappa kommer hem snart. Nog för att jag kan göra min egen mat men vågar inte då det alltid är tjafs om maten här så lika bra att han får göra den då.
Ska se om jag har några bär kvar i frysen, de är smaskens!

Möte på Ams på torsdag. Hatar arbetsförmedlingen, dom suger röv. Får aldrig tag på dom och kundtjänsten va inte direkt trevlig heller.


Well I'll never forget the first time that I heard
That pretty mouth say that dirty word
And I can't even remember now what she backed my truck into
But she covered her mouth and her face got red
And she just looked so darn cute
That I couldn't even act like I was mad
Yeah I live for little moments like that


Haha jag hittade en låt idag med Brad Paisley som heter Little Moments. Supermysig text. Tänker på Jacob, när jag höll på att fronta hans Compakt i Ica. Lyckades stanna så det va kanske 5 cm mellan vägg och extraljus. Han sa faktiskt att han inte skulle blivit arg om jag hade åkt in, men det tror jag, iallafall i smyg :P

Idag har jag fan dammsugat mitt rum. Det behövdes. Saknar nästan allt skräp, blev så tomt! :)
Nä nu ska jag se om pappsen är hemma snart.


Inte dålig parkering ;)


Du är bäst :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0